badania ilościowe przeprowadzane w specjalnie zaaranżowanych salach, których celem jest dostarczenie szczegółowych i wnikliwych ocen respondentów na temat badanego zjawiska.
Related Posts
Badanie postaw nabywców- modele złożone
W dostępnej literaturze poświęconej zastosowaniu badań marketingowych można znaleźć dość obszerne artykuły na temat modeli postępowania nabywców zarówno dóbr inwestycyjnych,... read more
Badanie użyteczności i funkcjonalności produktu
Badanie użyteczności i funkcjonalności produktu najczęściej przeprowadzane jest w paradygmacie pomiaru ilościowego. Realizowane jest wobec produktów już istniejących na rynku,... read more
Badanie rynkowe-proces postępowania
Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa. Jednak by... read more
Monitoring prasy reklamowej
Każdy z nas zapewne spotkał się kiedyś z gazetką reklamową. Należy do jednej z najpopularniejszych technik marketingowych, dzięki temu, że... read more
Badania segmentacyjne
Badania segmentacyjne to jedne z najpopularniejszych badań rynku. Popularność owego narzędzia związana jest z wysokim wskaźnikiem konkurencyjności, napędzającym współczesną gospodarkę.... read more
Badania ceny produktów i usług
technika, dzięki której możemy ustalić minimalny oraz maksymalny próg wrażliwości cenowej grupy docelowej konsumentów. Analiza parametrów cenowych... read more
Agencja badania rynku- zadania
Najprościej mówiąc agencje badawcze dostarczają przedsiębiorcą niezbędnych informacji potrzebnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych. W Polsce początki rozwoju branży badawczej... read more
Koszty twojego sukcesu
Jeżeli zamierzasz wprowadzić nowy produkt na rynek, albo zamierzać zdywersyfikować obecne portfolio oferowanych przez siebie usług w oparciu... read more
Analiza segmentacyjna e-commerce
Rozwój technologii napędza rozwój wiele różnych gałęzi rynkowych. Niewątpliwie sektor handlu przeszedł w ostatnich latach największe zmiany dzięki przeniesieniu procesu... read more
Badania Trackingowe
Badania Trackingowe to metoda bardzo często wykorzystywana w badaniach rynku. Metodologię tą stosujemy wtedy gdy chcemy zbadać zmiany zachodzące w... read more