badania ilościowe przeprowadzane w specjalnie zaaranżowanych salach, których celem jest dostarczenie szczegółowych i wnikliwych ocen respondentów na temat badanego zjawiska.
Related Posts
Badania rynku a udział w rynku
Jednym z elementów badań rynkowych może być udział w rynku. Jest to wskaźnik o bardzo prostej formule, aczkolwiek pomimo swojej... read more
Badania elementów składowych marki
Z roku na rok rośnie liczba zleceń na badania rynkowe koncentrujące się na analizie poszczególnych elementów marki oraz jej całościowego... read more
Zachowania konsumenckie w badanich rynkowych
Jedną z wielu potrzeb informacyjnych jakie Zamawiający badanie chce uzyskać są dane odnośnie zachowań konsumenckich. Wyniki badania powinny zatem dostarczyć... read more
Badania rynku – wybór odpowiedniej metody zbierania danych
W badaniach rynkowych istnieje wiele ilościowych metod zbierania danych. Należą do nich m.in. wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI), bezpośredni indywidualny... read more
Badania konsumenckie
badania realizowane zazwyczaj przez przedsiębiorców i organizacje, których celem jest poznanie zwyczajów, postaw, opinii, zachowań konsumentów na... read more
Badania ceny produktów i usług
technika, dzięki której możemy ustalić minimalny oraz maksymalny próg wrażliwości cenowej grupy docelowej konsumentów. Analiza parametrów cenowych... read more
Monitoring cen
Tym co nierozerwalnie łączy dostawcę, przedsiębiorcę, konsumenta i produkt jest cena – a dokładniej: jej wysokość. To ona w głównej... read more
Metody statystyczne w badaniach marketingowych
Każda agencja badawcza ma swój własny wypracowany aparat obliczeniowy, który wykorzystuje podczas analizy problemów badawczych jednak zdecydowana większość raportów opiera... read more
CATI vs.CAWI
CATI (computer assisted telephone interview) jest wywiadem telefonicznym ze wspomaganiem komputerowym. Polega na przeprowadzaniu ankiety poprzez rozmowę telefoniczną z respondentem... read more
Jakość obsługi nie powinna mieć znaczenia ze względu na miesiąc
Wg badań psychologicznych jeden niezadowolony klient dzieli się przeciętnie negatywną informacją z dziewięcioma innymi osobami. Dwóch niezadowolonych klientów to już... read more