(Computer – Assisted Personal Interviewing) – wywiad osobisty ze wspomaganiem komputerowym) technika badań ilościowych, w której ankieter firmy badania rynku wspomagany jest przez przenośny komputer (laptop) wyposażony w specjalistyczne oprogramowanie.
Related Posts
Charakterystyka badań panelowych
Badania panelowe jest to jedna z metod zbierania danych w badaniach rynku. Polega na tym, że osoby raz przez nas... read more
Zalety badania marketingowego
Jakie informacje można uzyskać dzięki badaniom marketingowym? Badania marketingowe bywają nieocenionym źródłem informacji niezbędnych do podjęcia trafnej decyzji, która w rzeczywistości... read more
Agencja badania rynku- zadania
Najprościej mówiąc agencje badawcze dostarczają przedsiębiorcą niezbędnych informacji potrzebnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych. W Polsce początki rozwoju branży badawczej... read more
Raporty dla galerii handlowych
Zakres Tematyczny Usługi Zachowania zakupowe mieszkańców: Analiza ruchu klientów w galeriach handlowych, obiektach handlowych, marketach wielkopowierzchniowych. Rozkład ruchu klienta według dzielnic administracyjnych miasta. Postawy... read more
Badania Desk research
metoda badań społecznych lub marketingowych uwzględniająca szczegółową analizę istniejących już danych (danych pierwotnych). read more
Metoda eksperymentalna w badaniach rynkowych
Przeprowadzanie badań eksperymentalnych ma na celu poszukiwanie i sprawdzenie związków zachodzących pomiędzy dwoma zmiennymi. W zakresie badań rynkowych interesować będzie... read more
Badanie wpływu pandemii na biznes
Trudno nie zgodzić się z tezą, że ostatnie 1,5 roku dużo zmieniły w funkcjonowaniu biznesu na świecie. Jak jest postrzegany... read more
Badania Effective Sales Channels
Jeszcze pięćdziesiąt lat temu nie mieliśmy do czynienia z taką różnorodnością produktów czy też usług, kwestia ta dotyczy... read more
Badanie pretestowe
badanie pomiaru początkowego wartości zmiennej zależnej, którego celem jest wyeliminowanie wpływu zmiennych zakłócających w badaniu eksperymentalnym. read more
Badanie chłonności rynku vs. badanie pojemności rynku
Pojęcia: pojemność i chłonność rynku podobnie, jak kategorie: popyt i podaż są konstruktami ekonomicznymi (dotyczą jednak nieco szerszego spektrum). Są... read more