(Paper and Pencil Interview) jedna z technik badań ilościowych, realizowana w formie wywiadu bezpośredniego, podczas którego odpowiedzi respondenta zapisywane są przez ankietera w papierowej wersji kwestionariusza.
Related Posts
Badanie rynkowe-proces postępowania
Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa. Jednak by... read more
Blind Testy w badaniach rynku
Blind tests czyli inaczej mówiąc ślepe testy służą do badania preferencji (np. smaku, zapachu,) związanych z daną kategorią produktową. Największą... read more
Badanie stron internetowych
„Jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz” to maksyma, która w przeciągu ostatnich lat z roku na rok... read more
Badania wizerunku marki
"Marketing jest walką na percepcję, a nie wybory" - twierdzą Al Ries I Jack Trout i jako przykład podają Coca-Cola... read more
Badania marketingowe w branży spożywczej „Convenience food”
Zmiana preferencji konsumenckich w ostatnich latach w Polsce, podyktowana wzrostem tempa życia, spowodowała dynamiczny rozwój rynku żywności wysoko przetworzonej... read more
Tajemniczy Klient
Mystery Shopping (tajemniczy klient) jest to jedna z najefektywniejszych metod badania poziomu obsługi klientów. Historia tej metody rozpoczęła się w... read more
Badania H&A
(od ang.Habits & Attitudes) – przedmiotem badań jest analiza ilościowa nawyków i postaw konsumentów w stosunku do badanego zjawiska... read more
Etyka w badaniach rynku
Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku to instytucja stojąca na straży zasad etycznych w branży badań rynkowych. Instytucja założona... read more
Profilowanie klientów sklepów e-commerce
W poprzednim artykule skupiliśmy się na roli jaką pełni segmentacja klientów przy prowadzeniu sklepu internetowego. Tworzenie grup klientów jest niezbędnym... read more
Tajemniczy klient czyli o Mystery Shopping
Mystery Shopping (tajemniczy klient) jest to jedna z najefektywniejszych metod badania poziomu obsługi klientów. Historia tej metody rozpoczęła... read more