instytucje specjalizujące się przeprowadzaniu wszelako pojętych badań rynkowych i społecznych w celu dostarczenia aktualnych informacji na temat mechanizmów ekonomicznych, psychologicznych i społecznych mających wpływ na skuteczne funkcjonowanie organizacji, przedsiębiorstw oraz społeczeństwa.
Related Posts
Monitoring prasy reklamowej
Każdy z nas zapewne spotkał się kiedyś z gazetką reklamową. Należy do jednej z najpopularniejszych technik marketingowych, dzięki temu, że... read more
Dobór próby badawczej w badaniach rynku
Dobór próby to bardzo ważny proces od którego w dużej mierze zależy jakość uzyskanych wyników. Metody doboru można podzielić na... read more
Badanie rynku turystycznego
Zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłkę nożną to okazja do wypromowania nie tylko miast, gdzie będą odbywały się mecze, ale... read more
Badania Desk research
metoda badań społecznych lub marketingowych uwzględniająca szczegółową analizę istniejących już danych (danych pierwotnych). read more
Kluczowa rola wskaźników marketingowych a efektywność i skuteczność przedsiębiorstwa
Rynek badań marketingowych w Polsce na dobre zaczął się rozwijać po 1989 roku (powstanie pierwszej, niezależnej, polskiej firmy badawczej- Demoskop).... read more
Kryteria w badaniach segmentacyjnych
Badania segmentacyjne, jak sama nazwa wskazuje mają na celu wyodrębnienie istotnych grup konsumentów danego produktu lub usługi. Sama kategoryzacja konsumentów... read more
Raporty dla galerii handlowych
Zakres Tematyczny Usługi Zachowania zakupowe mieszkańców: Analiza ruchu klientów w galeriach handlowych, obiektach handlowych, marketach wielkopowierzchniowych. Rozkład ruchu klienta według dzielnic administracyjnych miasta. Postawy... read more
Analiza segmentacyjna e-commerce
Rozwój technologii napędza rozwój wiele różnych gałęzi rynkowych. Niewątpliwie sektor handlu przeszedł w ostatnich latach największe zmiany dzięki przeniesieniu procesu... read more
Wskaźnik satysfakcji klientów
Sukcesem każdej firmy są zadowoleni i wierni klienci. Usatysfakcjonowani klienci to lojalni klienci, a także tacy, których utrzymanie kosztuję firmę... read more
Tajemniczy Klient
Mystery Shopping (tajemniczy klient) jest to jedna z najefektywniejszych metod badania poziomu obsługi klientów. Historia tej metody rozpoczęła się w... read more