(Computer – Assisted Self Interviewing) – komputerowa ankieta wypełniana samodzielnie przez respondenta) W badaniach CASI, uczestnik badania, zaopatrzony w komputer ze specjalistycznym oprogramowaniem samodzielnie wprowadza do komputera swoje odpowiedzi bez udziału ankietera.
Related Posts
Analiza segmentacyjna e-commerce
Rozwój technologii napędza rozwój wiele różnych gałęzi rynkowych. Niewątpliwie sektor handlu przeszedł w ostatnich latach największe zmiany dzięki przeniesieniu procesu... read more
Rzetelność pomiarów w badaniach marketingowych cz. I
Brzmi poważnie. Jednak zagadnienie to jest ważne i istotne. Osoba poszukująca dobrych badań marketingowych prędzej czy później powinna spotykać... read more
Badanie rynkowe-proces postępowania
Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa. Jednak by... read more
Jakość obsługi nie powinna mieć znaczenia ze względu na miesiąc
Wg badań psychologicznych jeden niezadowolony klient dzieli się przeciętnie negatywną informacją z dziewięcioma innymi osobami. Dwóch niezadowolonych klientów to już... read more
Badanie skuteczności kanałów dystrybucji
Nie jest tajemnicą, że aby sprzedać dany towar trzeba go najpierw skutecznie rozdystrybuować, czyli pozyskać nabywców dzięki zapewnieniu im... read more
Badania marketingowe a czytelność raportów
Raporty z przeprowadzonych badań marketingowych stanowią uwieńczenie procesu badawczego, a przede wszystkim są najważniejszym elementem zainteresowania zleceniodawcy. Prezentacja wyników badań... read more
Badania stylów kierowania
W niniejszym artykule kładziemy nacisk na związek stylów kierowania organizacją, a ich skutecznością. Aktualnie w małych i średnich przedsiębiorstwach mamy do... read more
Dobór próby w badaniach
Dobór próby w badaniach jakościowych różni się pod wieloma względami od metod stosowanych w badaniach ilościowych, jednak należy zaznaczyć, ze... read more
Wywiady pogłębione
Wywiady Pogłębione (IDI) - (Individual In-Depth Interviews) metoda badań jakościowych, w której badacz przeprowadza wywiad z pojedynczym respondentem ... read more
Badania kompetencji pracowników
Kompetencje pracowników są tematem badań organizacyjnych od początków koncepcji cech osobowościowych. Nie będziemy jednak zajmować się teoriami badań, ale ich... read more