badania realizowane zazwyczaj przez przedsiębiorców i organizacje, których celem jest poznanie zwyczajów, postaw, opinii, zachowań konsumentów na temat oferowanych produktów i usług.
Related Posts
Tajemniczy klient czyli o Mystery Shopping
Mystery Shopping (tajemniczy klient) jest to jedna z najefektywniejszych metod badania poziomu obsługi klientów. Historia tej metody rozpoczęła... read more
Zadbaj o wizerunek firmy
Wizerunek firmy buduje się za pomocą różnych narzędzi, w zależności od tego na kim chcemy zrobić dobre wrażenie. Przykładowo tworzeniem... read more
Badania organizacji
badania, których celem jest dostarczenie kluczowych informacji na temat mechanizmów mających wpływ na funkcjonowanie ekonomiczne, marketingowe i ekonomiczne przedsiębiorstw. read more
Próba badawcza
odsetek populacji biorący udział w badaniu, dobrany w oparciu o ściśle sprecyzowane kryteria metodologiczne. W zależności od charakteru ... read more
Cechy badań ankietowych
Ankiety stanowią jeden z najpopularniejszych sposobów gromadzenia informacji w badaniach rynku. Zaprojektowanie takiego narzędzia to jednak bardzo złożony proces, który... read more
Raporty dla deweloperów
Oferujemy wsparcie w następujących obszarach: Rekomendacje dotyczące wyboru biura pośrednictwa nieruchomości: Zakres: Wybór biura do współpracy w zakresie sprzedaży inwestycji. Metodologia: Analiza danych... read more
Agencja badania rynku
Instytucja specjalizująca się w realizacji badań rynkowych i społecznych z zachowaniem zasad metodologii badań, technik analizy statystycznej na... read more
Badania marketingowe w branży spożywczej „Convenience food”
Zmiana preferencji konsumenckich w ostatnich latach w Polsce, podyktowana wzrostem tempa życia, spowodowała dynamiczny rozwój rynku żywności wysoko przetworzonej... read more
Jakość wyników badań marketingowych a funkcjonowanie przedsiębiorstwa
Badania marketingowe są ważnym elementem funkcjonowania niejednego przedsiębiorstwa. Kiedy na zebraniu zarządu, naradach działów pojawiają się pytania: jakie działania należy podjąć... read more
Próba losowa vs. próba celowa
Dobór próby to jeden z najtrudniejszych etapów całego procesu badawczego, to od niego zależy czy wyniki, które uzyskamy będą miały... read more