(Computer – Assisted Telephone Interviewing) – wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) Jest to prosta i szybka metoda pozyskiwania informacji od respondentów. Ankieter kontaktuje się z badanym za pośrednictwem telefonu, dzięki specjalnemu programowi uzyskane dane zapisywane są bezpośrednio na serwerze firmy badania rynku.
Related Posts
Raporty dla deweloperów
Oferujemy wsparcie w następujących obszarach: Rekomendacje dotyczące wyboru biura pośrednictwa nieruchomości: Zakres: Wybór biura do współpracy w zakresie sprzedaży inwestycji. Metodologia: Analiza danych... read more
Rzetelność pomiarów w badaniach marketingowych cz. I
Brzmi poważnie. Jednak zagadnienie to jest ważne i istotne. Osoba poszukująca dobrych badań marketingowych prędzej czy później powinna spotykać... read more
Badania jakościowe
Badania prowadzone na małych próbach, realizowane zazwyczaj w formie indywidualnych wywiadów (IDI) lub zogniskowanych wywiadów fokusowych (FGI). Badania... read more
Badanie Omnibusowe CATI B2B TOP 10
Tematyka Badania: W badaniu omnibusowym CATI B2B możliwe jest umieszczanie pytań zgodnie z preferencjami Zleceniodawcy. Tematyka badania może obejmować: Opinie na temat... read more
Koszty twojego sukcesu
Jeżeli zamierzasz wprowadzić nowy produkt na rynek, albo zamierzać zdywersyfikować obecne portfolio oferowanych przez siebie usług w oparciu... read more
Badanie rynkowe-proces postępowania
Badania rynkowe są niezbędnym instrumentem marketingowym pozwalającym uzyskać informacje mające wspomóc podejmowanie ważnych decyzji związanych z rozwojem przedsiębiorstwa. Jednak by... read more
Badania CAPI
(Computer - Assisted Personal Interviewing) - wywiad osobisty ze wspomaganiem komputerowym) technika badań ilościowych, w której ankieter firmy... read more
Badania marketingowe
W dzisiejszych czasach skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem wiąże się z monitorowaniem zarówno środowiska wewnątrz organizacji, jak i otoczenia zewnętrznego. Biorąc pod... read more
Polityka badań rynkowych a korzyści dla organizacji
Nieustanna walka o rynkowe podium. Branża biznesowa stale ewoluuje, odważnie wkracza w nowe dziedziny życia. Rośnie liczba dużych organizacji, jak i... read more
Kluczowa rola wskaźników marketingowych a efektywność i skuteczność przedsiębiorstwa
Rynek badań marketingowych w Polsce na dobre zaczął się rozwijać po 1989 roku (powstanie pierwszej, niezależnej, polskiej firmy badawczej- Demoskop).... read more