wielotematyczne badania, przeprowadzane przez agencje badania rynku na dużych (najczęściej reprezentatywnych) próbach w regularnych odstępach czasu. Zaletą tej metody jest możliwość łączenia w jednym badaniu różnorodnych narzędzi dotyczących obszarów reprezentujących różne gałęzie gospodarki. Wyniki uzyskane na dużych próbach badawczych gwarantują rzetelność uzyskanych informacji.
Related Posts
Rola Moderatora w badaniach rynkowych prowadzonych metodą FGI
Zogniskowane wywiady grupowe (FGI) są metodą bardzo często wykorzystywaną w badaniach rynku. Za ich pomocą jesteśmy w stanie uzyskać informacje... read more
Audyt internetowy
W obecnych czasach Internet stał się bardzo ważnym kanałem sprzedażowym dla prawie każdej branży. Z dnia na dzień w sieci... read more
Badania marketingowe
W dzisiejszych czasach skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem wiąże się z monitorowaniem zarówno środowiska wewnątrz organizacji, jak i otoczenia zewnętrznego. Biorąc pod... read more
Metoda MAT w badaniu rynku
Metoda MAT jest techniką często stosowaną przez przedsiębiorstwa w analizie 12-miesięcznego trendu sprzedaży, jak i prognozach sprzedaży. Zastosowanie metody MAT... read more
Kluczowa rola wskaźników marketingowych a efektywność i skuteczność przedsiębiorstwa
Rynek badań marketingowych w Polsce na dobre zaczął się rozwijać po 1989 roku (powstanie pierwszej, niezależnej, polskiej firmy badawczej- Demoskop).... read more
Badania wizerunku marki
"Marketing jest walką na percepcję, a nie wybory" - twierdzą Al Ries I Jack Trout i jako przykład podają Coca-Cola... read more
Zadbaj o wizerunek firmy
Wizerunek firmy buduje się za pomocą różnych narzędzi, w zależności od tego na kim chcemy zrobić dobre wrażenie. Przykładowo tworzeniem... read more
Jakość obsługi nie powinna mieć znaczenia ze względu na miesiąc
Wg badań psychologicznych jeden niezadowolony klient dzieli się przeciętnie negatywną informacją z dziewięcioma innymi osobami. Dwóch niezadowolonych klientów to już... read more
Monitoring preferencji klientów – przeciwdziałanie migracji klientów
W każdej branży koszty pozyskania nowego odbiorcy usług/ produktów są zawsze o wiele wyższe niż utrzymanie dotychczasowych klientów. Lojalni... read more
Badania ewaluacyjne
Historia badań ewaluacyjnych rozpoczyna się w Stanach Zjednoczonych, na początku lat 60 XX wieku. Impulsem do rozwoju tego typu pomiarów... read more